Goed bedrijf

Goed bedrijf de tweede dag na mijn bestelling werd het al bezorgd , zeker aan rader !

——-

Netjes en op tijd

Snelle en goede service. Vooral dat pepermuntjes voegd net dat ietsjes extra toe. Het is een klein gebaar, maar wel een leuk gebaar

Niks om op aan te merken

Product goed , levering snel

Goed!

Altijd goed!

Snel

Na bestelling goed op de hoogte gehouden van levering en product is top

Positief

Gewoon goed

Leuke jurk zoals op het plaatje. Fijn materiaal. Maat valt ietsje kleiner uit. Misschien had ik maat L moeten nemen dan zou het iets minder strak OK de buik/maag zitten.

Mooie zaak en vriendelijk personeel

Levering duurde iets langer dan ik gewend ben. Maar snap ik gezien alle evenementen in Friesland. Geen probleem. Verder was de bestelling prima in orde.

Sake is echt mijn winkel!!!

Fijne allround shop, heeft alles van leuke merken kleding, schoenen, accessoires enz... en de medewerkers zijn ook altijd top.

Fijne winkel, goede service!

Super service! Mijn schoenen waren door een productiefout snel kapot en dit is heel snel opgelost door Sake Store. Echt heel fijne service en de klantenservice was goed te bereiken.

Goed en compleet

Het bedrijf doet wat het beloofd.

Snel geleverd en product voor een mooi prijs.

Overzichtelijke winkel en klantvriendelijk

Overzichtelijke winkel en klantvriendelijk

Geweldige service.

Besteld via webshop. Geruild in de winkel. Heel goed geholpen door medewerkster. Gelijk andere kledingstukken meegekregen.

Bestellen gaat makkelijk en bezorging ook prima

Snelle levering!

Helemaal in orde en snel geleverd

Is goed bevallen

De levering was erg snel en goed

Snelle levering en goede afhandeling retourneren

snel en compleet

zo hoort het

Goede en snelle levering

Mooie bloes, en snel geleverd.

Voorstraat 37

9271KE Zwaagwesteinde

Over Sake Store

Sake Store is al ruim 45 jaar een bekende fashionketen in het noorden van het land. Sake Store staat voor de nieuwste trends in fashion & shoes met een groot jeansassortiment. Eigenwijze mode van goede merken voor jong en oud. Onze winkels onderscheiden zich door een moderne inrichting, eigentijdse presentaties, eerlijk advies en goede service in een persoonlijke sfeer. Op dit moment hebben wij 14 filialen verspreid over Friesland.